Overslaan en naar de inhoud gaan

Platform voor de Belgische marketeer gelanceerd

Belgian Association of Marketing (BAM) is het gevolg van een fusie van drie verenigingen
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

14 september werd de Belgian Association of Marketing (BAM) gelanceerd. Het moet ‘het platform voor elke marketingprofessional in België’ worden.

BAM is het gevolg van de fusie van Belgische marketingverenigingen STIMA, BDMA en IAB Belgium en wordt hiermee de grootste vakvereniging voor marketing in België. 

BAM-voorzitter Koen Van Impe: ‘We leven in een omnichannel wereld waarin zelfs producten een mediakanaal kunnen zijn. Dat heeft een belangrijke impact op de relatie tussen consumenten, klanten en merken. Bedrijven moeten zich continu heruitvinden. Marketeers willen in hun zoektocht naar “meaningful marketing” elkaar meer vinden en inspireren.’ 

‘Founding architects’
BAM heeft de steun van tien zogenaamde ‘founding architects’, die de organisatie steunen ‘in haar missiehaar missie van het nastreven van “meaningful marketing”.’ Dit zijn: 4P Square, Carrefour, Bisnode, Bpost, Google, IBM, Proximus, Roularta, Serviceplan en &Koo. 

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in