Overslaan en naar de inhoud gaan

Nestlé stelt Marjolijn Niggebrugge aan als commercieel directeur

Niggebrugge wordt in de functie van commercieel directeur verantwoordelijk voor de verkoop van de categorieën koffie (onder andere…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Niggebrugge wordt in de functie van commercieel directeur verantwoordelijk voor de verkoop van de categorieën koffie (onder andere Nescafé), culinaire producten (waaronder Maggi), babyvoeding (zoals Nan Optipro) en chocolade (onder meer KitKat en Nestlé L'Atelier) in het Retail en Out of Home kanaal. Zij zal als commercieel directeur deel gaan uitmaken van de board van Nestlé Nederland. Nestlé meldt dat de focus van Niggebrugge komt te liggen op samenwerken, categoriegroei en omnichannel denken.

related partner content for mobile comes here

11 jaar Nestlé
Niggebrugge heeft de afgelopen 11 jaar verschillende commerciële rollen vervuld in marketing en sales binnen Nestlé Nederland . Ze is brand manager Food geweest bij Nestlé Professional en daarna heeft ze haar marketingervaring uitgebreid als productmanager voor Nescafé. In 2009 begon zij in sales als field sales manager en in 2012 maakte ze de stap naar Key Account Manager voor Culinary & Drinks. In haar laatste functie speelde Marjolijn een belangrijke rol als Customer Development Lead voor AH en recentelijk ook Jumbo.

Noppies
De voorganger van Niggebrugge, Gijs van Schoot, is per 1 september gestart bij zwangerschapsmodemerk Noppies. Door wie Niggebrugge wordt opgevolgd in haar positie als Customer Development Lead is nog niet duidelijk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in