
Kennelijk bereik je Londen sneller met de trein dan met de auto. Virgin Trains voelt zich in ieder geval zeker genoeg om met realtime verkeersdata automobilisten de trein in te lokken.
De digitale out of home-campagne vergelijkt de reistijden van auto’s en treinen naar Londen, Birmingham en Leeds.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPDe campagne combineert transport-datafeeds met geografische informatie en houdt rekening met files en opstoppingen.
Uiteraard mikt de campagne op de tijden dat het extra druk is op de weg.
En als het extreem druk is, wordt de campagne uitgebreid met extra advertisingruimte bij benzinestations en zelfs TV, digital print en radio.
Bron: The Drum
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee