Virgin Trains probeert automobilisten de file uit te trekken
Reistijden van auto’s en treinen worden realtime vergeleken: de trein wint.


Kennelijk bereik je Londen sneller met de trein dan met de auto. Virgin Trains voelt zich in ieder geval zeker genoeg om met realtime verkeersdata automobilisten de trein in te lokken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De digitale out of home-campagne vergelijkt de reistijden van auto’s en treinen naar Londen, Birmingham en Leeds.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne combineert transport-datafeeds met geografische informatie en houdt rekening met files en opstoppingen.
Uiteraard mikt de campagne op de tijden dat het extra druk is op de weg.
En als het extreem druk is, wordt de campagne uitgebreid met extra advertisingruimte bij benzinestations en zelfs TV, digital print en radio.
Bron: The Drum
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid