Hilversum presenteert slogan met schrijffout, Twitter laat zich van z’n beste kant zien


Stichting Hilversum Marketing wil Hilversum beter op de kaart zetten voor inwoners, bezoekers en bedrijven. Dus presenteert ze vandaag een nieuwe slogan: LiveHilversum. Maar in de beelduitingen staat een vette tikfout, expres.
Hliversum, want Live Hilversum, snap je?
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press Photo
Wat vind jij van deze bijzondere taalvondst? Je vindt de poll onderaan dit stuk.
Dit vindt Twitter er in ieder geval van:
Wat LiveHilversum zelf vindt:
De campagne is bedacht door Hilversummers, tweet @LiveHilversum.
HilversumNieuws kopte al: 'Hilversum heeft nu eigen I Amsterdam'.
Drie creatieve bureaus uit Hilversum, SOS Design Studio, Holland Centraal en OOQ werkten mee aan de slogan en campagne, zo meldt BN DeStem.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid