Basketballer James Harden etaleert luxueus leven in nieuwe campagne Foot Locker en Adidas
En daar hoort ook (uiteraard) een privéjacht bij.


James Harden heeft het goed voor elkaar. En dat vindt hij zelf ook. In de campagne Summer of Harden van Foot Locker en Adidas blikt de NBA-ster, vanaf een loopband op een privéjacht, terug op zijn zomer en contractverlenging. Deze opwaardering van zijn contract is de duurste ooit in de NBA met een waarde van $228 miljoen, omgerekend zo’n €193 miljoen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In de commercial is te zien hoe Harden bezig is op de loopband, zijn schot oefent, in een jacuzzi zit, zijn Adidas-schoenen aantrekt en aan het feesten is. En dit allemaal gebeurt op zijn privéjacht. Op de achtergrond is het nummer In My Bank Account van 21 Savage te horen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid