Overslaan en naar de inhoud gaan

Xavier van Leeuwe gaat van NRC Media naar TMG

De huidige directeur Marketing en Data gaat aan de slag als directeur Consumenten.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Van Leeuwe begint in zijn nieuwe functie per 1 oktober. Bij TMG wordt hij onder meer verantwoordelijk voor de marketing van de merken, werving en behoud van abonnees, data-analyse en klantbeleving. Hij rapporteert aan ceo Marc Vangeel.

Van Leeuwe werkt sinds 2010 als directeur Marketing en Data bij NRC Media. Met zijn team werkte hij hier aan het verstevigen van de binding van de merken met hun lezers en de groei van het aantal print- en digitale abonnementen. Hier schreef hij samen met collega Matthijs van de Peppel ook een boek over, getiteld De Relatie Economie (zie dit artikel). Eerder was hij onder meer manager New Business bij de Volkskrant, projectmanager bij TMG en journalist voor De Financiële Telegraaf.

Marc Vangeel, ceo van TMG: “Xavier heeft bewezen dat de lezersbinding sterk verbeterd kan worden door goed naar klanten te luisteren. De betaalde relatie met lezers is voor ons de basis om de onafhankelijke kwaliteitsjournalistiek zeker te stellen. Ik ben heel blij dat we Xavier bij TMG mogen verwelkomen. Hij gaat ons helpen om grote stappen te zetten in de aansluiting van het aanbod van onze merken op de wensen van de consument.'

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in