RA*W University en Vea op zoek naar 'The Next Big Thing’ tijdens 24Academy


24Academy is op 31 oktober, en vormt met Het Grote Marketing Congres en de Effie Awards het 24Festival.
'Door de snelheid van alle technologische ontwikkelingen, merken we dat het voor studenten lastig is om een helder beeld te vormen van hun mogelijkheden binnen de creatieve industrie', zegt Jorn Dost - bestuurslid van RA*W University. Om hier meer inzicht in te geven is het centrale thema van 24Academy dit jaar ‘The Next Big Thing': innovaties die de creatieve industrie de komende jaren blijvend kunnen veranderen.
Juliette Hammana, communicatiemanager bij Vea: 'Het Grote Marketing Congres en de Effie Awards zijn evenementen die gericht zijn op professionals in het vak. Studenten zijn onze toekomst en daarom is het belangrijk dat ook zij aansluiting vinden bij de mogelijkheden in advertising.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSLine-up
Studenten kunnen kiezen uit twaalf verschillende sessies met uiteenlopende onderwerpen. Zo geven Diederik Veelo (Head of Innovation) en Vincent Lammers (Head of Design & Animation) een kijkje in de keuken van het Innovation Lab van Ambassadors. Xurux laat zien welke mogelijkheden blockchaintechnologie biedt in relatie tot advertising. En Andries van der Leij (Head of Research & Development - Neurensics) leert hoe processen in onze hersenen kunnen helpen om consumentengedrag te begrijpen en marketingstrategieën te verbeteren.
Meer informatie hier.
.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid