Overslaan en naar de inhoud gaan

Het is oppassen dat kwaliteit Ikea niet ondersneeuwt door menselijk drama in tv-format ‘Designdroom’

Deskundigen plaatsen kanttekeningen bij het woonprogramma. ‘Je voelt dat er nog wat aan gesleuteld kan worden.’
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Deze week (woensdagavond prime time om half tien) is de tweede aflevering van Designdroom te zien, een gesponsord televisieformat dat tot stand is gekomen in een samenwerking tussen Ikea, GroupM en Talpa. De eerste aflevering werd (inclusief uitgesteld kijken én de herhaling op de vroege zondagavond) door 672 duizend Nederlanders bekeken en daar zijn Mark Blok en Judith Leenders, respectievelijk hoofd communicatie en hoofd branded content tv-format bij Ikea zeer tevreden over.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in