Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever lanceert vrouwenplatform Yunomi

Unilever Benelux lanceert in samenwerking met Microsoft Advertising en Sanoma Uitgevers een nieuw vrouwenplatform Yunomi.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Unilever Benelux lanceert in samenwerking met Microsoft Advertising en Sanoma Uitgevers een nieuw vrouwenplatform .

related partner content for mobile comes here

Het nieuwe platform opent gelijktijdig in Nederland en België. Yunomi richt zich op vrouwen tussen de 30 en 50 jaar en speelt in op de behoefte onder vrouwen aan 'tijd voor zich zelf'. De bedoeling is dat vrouwen actief op de site participeren. Op de rubriek ‘Vrouw van de dag’, kunnen vrouwen bijvoorbeeld hun eigen verhaal vertellen. Via ‘Mijn Yunomi’ kunnen leden hun favoriete artikelen en recepten bewaren. En bij ieder bezoek aan de website sparen ze ‘Nomi’s’, spaarpunten die elk kwartaal ingewisseld kunnen worden voor een cadeau. Bovendien maken leden van Yunomi in de maand juni elke dag kans op één van de Yunomi Verwendagen zoals een privé dansles, een fotoworkshop in eigen huis en een persoonlijk lingerie-advies van lingerie-ontwerpster Marlies Dekkers
Emakina.NL heeft het platform gebouwd. Daarnaast werkt Unilever nauw samen met contentpartner Sanoma Uitgevers en met Microsoft Advertising. De Yunomi-website is geïntegreerd in het MSN-netwerk, terwijl ook op het gebied van marketing nauw met elkaar wordt samengewerkt.

Ivonne Boumeester, Manager Consumer Relationships Unilever Benelux: “Vrouwen hebben tegenwoordig steeds minder tijd voor zichzelf door de combinatie gezin, huishouden en werk. Yunomi wil deze vrouwen iedere dag een momentje voor zichzelf geven. Met Yunomi dragen wij bij aan de vitaliteitsmissie van Unilever waarbij we mensen helpen zich goed te voelen, er goed uit te zien en meer uit het leven te halen. Daarnaast geeft het nieuwe Benelux-platform Unilever de mogelijkheid om een langdurige wederzijdse relatie aan te gaan met deze belangrijke consumentengroep. Dit past binnen onze strategie om relatiemarketing verder uit te bouwen.”

Het initiatief volgt kort op de laatste uitzending van Life and Cooking, dat na negen seizoenen van de buis is gehaald.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in