Jumbo gaat prijzen verlagen
Supermarktketen Jumbo opent de aanval op marktleider Albert Heijn en alle andere Nederlandse supermarktformules.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Ze gaat de prijzen van de naar eigen zeggen belangrijkste producten blijvend verlagen. Jumbo stelt dat de geselecteerde producten, waaronder Coca-Cola, Heineken en Bolletje, na de prijsverlagingen 10 tot 15 procent goedkoper zijn dan bij concurrenten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Jumbo, dat in Nederland 120 winkels heeft, zegt met de actie de prijsafstand met andere supermarktketens te vergroten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid