Uber laat de gevolgen van een auto-overschot in Aziatische steden zien


Taxi- en autodeelplatform Uber laat in een nieuwe commercial de effecten van verkeersdrukte in Aziatische steden zien. In de film zie je meer dan 200 figuranten die met kartonnen dozen uitbeelden hoe absurd het auto-overschot in Bangkok is.
Absurde situaties
De video is opgenomen in Bangkok en bedacht door het Zweedse bureau Forsman & Bodenfors. De muziek komt uit de Disney-film 'Jungle Book' (het nummer heet 'Bare Necessities', oftewel 'levensbehoeften'). Met de commercial hoopt Uber consumenten te overtuigen vaker een auto te delen of een taxi te bestellen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe video is opgenomen in Bangkok en bedacht door het Zweedse bureau Forsman & Bodenfors. De muziek komt uit de Disney-film 'Jungle Book' (het nummer heet 'Bare Necessities', oftewel 'levensbehoeften'). Met de commercial hoopt Uber consumenten te overtuigen vaker een auto te delen of een taxi te bestellen.
'We gebruike kartonnen dozen om de verkeerssituatie te dramatiseren. We benadrukken grappige, absurde en soms irritante situaties die we dagelijks tegenkomen op de weg', zegt marketingdirecteur Esh Ponnadurai van Uber Azië.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid