Overslaan en naar de inhoud gaan

Uber laat de gevolgen van een auto-overschot in Aziatische steden zien

De tv-spot is gemaakt door een Zweeds bureau en opgenomen in Bangkok.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Taxi- en autodeelplatform Uber laat in een nieuwe commercial de effecten van verkeersdrukte in Aziatische steden zien. In de film zie je meer dan 200 figuranten die met kartonnen dozen uitbeelden hoe absurd het auto-overschot in Bangkok is.

related partner content for mobile comes here

Absurde situaties


De video is opgenomen in Bangkok en bedacht door het Zweedse bureau Forsman & Bodenfors. De muziek komt uit de Disney-film 'Jungle Book' (het nummer heet 'Bare Necessities', oftewel 'levensbehoeften'). Met de commercial hoopt Uber consumenten te overtuigen vaker een auto te delen of een taxi te bestellen.

De video is opgenomen in Bangkok en bedacht door het Zweedse bureau Forsman & Bodenfors. De muziek komt uit de Disney-film 'Jungle Book' (het nummer heet 'Bare Necessities', oftewel 'levensbehoeften'). Met de commercial hoopt Uber consumenten te overtuigen vaker een auto te delen of een taxi te bestellen.

'We gebruike kartonnen dozen om de verkeerssituatie te dramatiseren. We benadrukken grappige, absurde en soms irritante situaties die we dagelijks tegenkomen op de weg', zegt marketingdirecteur Esh Ponnadurai van Uber Azië.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in