Overslaan en naar de inhoud gaan

Effie Goud voor Wakker Dier en Pepsico

16 Effie Awards, waarvan 2 goud, 2 zilver en 12 brons. Dat is de Effie-oogst 2017. KPN kreeg een ‘Leffie’.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

EFFIE GOUD

related partner content for mobile comes here

Hoe de plofkip uitsterft in de supermarkt

Opdrachtgever: Stichting Wakker Dier
Bureau(s): 1. MacGyver, 2. Patrick Wijnhoven, 3. Peter van der Helm, 4. Studio de Keuken, 5. 2 x woordwaarde
Categorie: Maatschappelijke campagne

Doritos #playbold

Opdrachtgever: PepsiCo
Bureau(s): 1. OMD, 2. DIVIMOVE, 3. Fitzroy
Categorie: Merkcampagne



EFFIE ZILVER

Hoe treinromantiek van NS een succesvol merk maakte

Opdrachtgever: Nederlandse Spoorwegen (NS)
Bureau(s): N=5, Initiative
Categorie: Merkcampagne

Mond, Spraak, Arm. Beroerte-alarm!

Opdrachtgever: Hartstichting
Bureau(s): 1. 180 Kingsday, 2. We are Blossom, 3. Initiative
Categorie: Maatschappelijke campagne


EFFIE BRONS

Flexa - Vierkant achter je kleurkeuze

Opdrachtgever: AkzoNobel Decorative Coatings
Bureau(s): 1. ACHTUNG!, 2. RTL
Categorie: Gedragscampagne - Lang

Ben van weinig relevant meer (2014) naar zelfbewust van nu (2017)

Opdrachtgever: Ben
Bureau(s): 1. Red Urban, 2. Databay, 3. DPPLR, 4. Initiative, 5. Holy Fools
Categorie: Gedragscampagne - Lang

Fietsenwinkel.nl: waarom Nederlanders hun fiets online zijn gaan kopen

Opdrachtgever: International Bike Group
Bureau(s): 1. Joe Public Take-Away Advertising, 2. Media Resultaat 
Categorie: Gedragscampagne - Lang


De Maestro. Het meesterstuk van McDonald’s

Opdrachtgever: McDonald’s Nederland B.V.
Bureau(s): 1. TBWA\NEBOKO, 2. OMD
Categorie: Gedragscampagne - Lang

Anderzorg - Zorg voor #deleven

Opdrachtgever: Anderzorg
Bureau(s): XXS Amsterdam
Categorie: Gedragscampagne - Kort

Buurman en Buurman geven Toon een boost

Opdrachtgever: Eneco
Bureau(s): 1. Dawn, 2. Mindshare, 3. Blue Mango Interactive    4. Anyone?
Categorie: Gedragscampagne - Kort

WE x Nina

Opdrachtgever: WE Fashion
Bureau(s): 1. EndemolShine Nederland, 2. RTL Nederland
Categorie: Gedragscampagne - Kort

Het mooiste cadeau voor je mama maak je zelf met Nivea

Opdrachtgever: Beiersdorf
Bureau(s): 1. FCB Amsterdam, 2. MEC
Categorie: Gedragscampagne - Kort

OHRA maakt vrije zorgkeuze hét thema van het zorgseizoen

Opdrachtgever: Ohra
Bureau(s):1. Joe Public Take-Away Advertising, 2. Universal Media 
Categorie: Gedragscampagne - Kort

Een leven redden. Je hebt het in je

Opdrachtgever: Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Bureau(s): 1. Publicis One, 2. exPRtease, 3. OMD
Categorie: Maatschappelijke campagne


Volkswagen Brand Trust

Opdrachtgever: Pon’s Automobielhandel B.V. (Volkswagen)
Bureau(s): 1. ACHTUNG!, 2. DDB & Tribal Amsterdam, 3. Mediacom, 4. BrandDeli
Categorie: Merkcampagne


Hoe een sympathieke Valentijnsactie ongekende resultaten oplevert voor Samsung

Opdrachtgever: Samsung Mobile NL
Bureau(s): 1. StoryTEQ, 2. Boomerang
Categorie Gedragscampagne – Kort


LEFFIE 

Hoe vlogger Evert_45 verhalen uit de oorlog tot leven bracht.

Opdrachtgever: KPN
Bureau(s): N=5
Categorie: Maatschappelijke campagne

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in