Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma maakt magazine voor Plus supermarkten

Het 'inspiratiemagazine' komt zes keer per jaar uit.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De eerste editie verschijnt in maart 2018 en is zowel in Plus supermarkten als huis-aan-huis verspreid in een oplage van 2.1 miljoen exemplaren. Redactionele, inspirerende content moet centraal staan in het magazine.

related partner content for mobile comes here

Bas Snetselaar, manager Formule & Communicatie Plus: 'Plus staat voor ‘goed eten, voor iedereen, elke dag’. Sanoma heeft in haar voorstellen aangetoond deze positionering uitstekend door te kunnen vertalen naar het inspiratievolle magazine waar we voor onze klanten naar op zoek zijn.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in