Overslaan en naar de inhoud gaan

Cordaan begint grootschalige wervingscampagne voor de zorg

Je ziet de campagne op abri's, schoolboards, in het Parool en online.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Cordaan is als grootste zorgorganisatie voor langdurige zorg in Amsterdam continu op zoek naar nieuwe medewerkers. Deze maand begint een wervingscampagne van drie maanden voor nieuwe verpleegkundigen, verzorgenden en persoonlijk begeleiders.

related partner content for mobile comes here

Je komt tot bloei


Café Society (een samenwerkingsverband van communicatie-strategen en creatieven) ontwikkelde de arbeidsmarktstrategie en -campagne. De wervingsbelofte is ‘Je komt tot bloei’ en dat laten de eigen medewerkers van Cordaan zien. Hun handgeschreven verhalen en ambities zijn verbeeld in illustraties van Bas van Vuurde.

Café Society (een samenwerkingsverband van communicatie-strategen en creatieven) ontwikkelde de arbeidsmarktstrategie en -campagne. De wervingsbelofte is ‘Je komt tot bloei’ en dat laten de eigen medewerkers van Cordaan zien. Hun handgeschreven verhalen en ambities zijn verbeeld in illustraties van Bas van Vuurde.

De campagne is gericht op de regio Amsterdam. Je ziet de uitingen op abri's, bushokjes en op een tram. Er hangen ook schoolboards bij relevante mbo- en hbo-opleidingen en de campagne is online te zien op Facebook en Linkedin.

Credits
Cordaan: Pien de Jong, Sjoerd Beumer, Eva Weel, Willeke Dunant
Strategie: Bas Velthuis (Café Society)
Creatie: Femke Schavemaker, Bart Heideman
Illustraties: Bas van Vuurde
Fotografie: Frank Ruiter
Media: ZIGT

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in