Overslaan en naar de inhoud gaan

Isabelle Dacz CEO van GroupM-fusiebureau Wavemaker

Edward Knol wordt managing director.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Wavemaker is de nieuwe naam van de binnen GroupM gefuseerde bureaus MEC en Maxus+Helder.

related partner content for mobile comes here

Dacz leidde MEC al, Knol was de baas bij Maxus+Helder. In de nieuwe constellatie gaat Dacz een nieuw managementteam leiden met Knol als managing director.
 
Dacz is Française en kwam naar Nederland om voor Leo Burnett en Starcom te werken. Daar was zij verantwoordelijk voor internationale klanten. In 2004 ging ze naar MEC. Na meerdere leidinggevende posities, vervult zij sinds mei 2016 de functie van CEO, als opvolger van Eric Kramer die CEO werd van GroupM. 

Knol bouwde in 2012 Maxus Nederland op naar een brand response bureau met klanten als Zalando, Trivago, HelloFresh en Talpa Radio. In 2015 nam Maxus Helder over.

Wavemaker


De naam Wavemaker staat volgens GroupM voor een ambitieuze keuze. 'Daar waar media, content en technologie samenkomen, ontstaan grootse golven. Golven die de business van onze opdrachtgevers het snelst vooruit helpen.'

De naam Wavemaker staat volgens GroupM voor een ambitieuze keuze. 'Daar waar media, content en technologie samenkomen, ontstaan grootse golven. Golven die de business van onze opdrachtgevers het snelst vooruit helpen.'

Wavemaker wordt met 139 kantoren operationeel in 90 landen, waaronder dus Nederland, met 8.500 werknemers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in