Dubai staat centraal in nieuwe Emirates-campagne
Emirates lanceert deze week een reclamecampagne van $15 miljoen om de wereldwijde bestemmingen te promoten. Dubai staat centraal in deze campagne als tussenstop van verschillende wereldwijde bestemmingen.
De campagne maakt gebruikt van het nummer Don’t Stop Me Now van Queen. Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat dit het meest opzwepende nummer is uit de Britse hitlijsten van de afgelopen vijftig jaar.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaBoutros Boutros, Senior Vice President van Corporate Communications, Marketing & Brand zegt: ‘Emirates heeft altijd trots en actief zijn thuisbasis gepromoot en maakt iedere dag meer dan vijfhonderd vluchten die Dubai met de wereld verbindt en via Dubai de wereld met elkaar verbindt. Dubai biedt een geweldige beleving met zijn eersteklas vliegveld en is getransformeerd tot een wereldwijde metropool door constante investeringen in nieuwe toeristische trekpleisters en ondersteunende infrastructuur voor internationale bezoekers.’
De campagne wordt uitgerold in belangrijke markten wereldwijd. Het concept is inhouse ontwikkeld door de luchtvaartmaatschappij. Regisseur Vaughan Arnell heeft de campagne geschoten. De 'no-cuts'-camera-overgangen worden ondersteund door moderne CGI-techniek (computer generated imagery), verzorgd door MPC.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid