Overslaan en naar de inhoud gaan

Dubai staat centraal in nieuwe Emirates-campagne

Met op de achtergrond de muziek van Queen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Emirates lanceert deze week een reclamecampagne van $15 miljoen om de wereldwijde bestemmingen te promoten. Dubai staat centraal in deze campagne als tussenstop van verschillende wereldwijde bestemmingen.

related partner content for mobile comes here

De campagne maakt gebruikt van het nummer Don’t Stop Me Now van Queen. Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat dit het meest opzwepende nummer is uit de Britse hitlijsten van de afgelopen vijftig jaar.

Boutros Boutros, Senior Vice President van Corporate Communications, Marketing & Brand zegt: ‘Emirates heeft altijd trots en actief zijn thuisbasis gepromoot en maakt iedere dag meer dan vijfhonderd vluchten die Dubai met de wereld verbindt en via Dubai de wereld met elkaar verbindt. Dubai biedt een geweldige beleving met zijn eersteklas vliegveld en is getransformeerd tot een wereldwijde metropool door constante investeringen in nieuwe toeristische trekpleisters en ondersteunende infrastructuur voor internationale bezoekers.’

De campagne wordt uitgerold in belangrijke markten wereldwijd. Het concept is inhouse ontwikkeld door de luchtvaartmaatschappij. Regisseur Vaughan Arnell heeft de campagne geschoten. De 'no-cuts'-camera-overgangen worden ondersteund door moderne CGI-techniek (computer generated imagery), verzorgd door MPC.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in