11 bijdehante reacties van merken die niet op hun mond zijn gevallen
Als de klant koning is, wat zijn de mensen op deze webcare-afdelingen dan?
1. KLM vraagt zich af bij wie er een schroefje los zit.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
2. Bijna te makkelijk dit, maar stiekem wel vermakelijk.
3. Eduard leert dat het nooit een goed idee is om je schoonmoeder ergens bij te betrekken.
4. En de NS is niet onder de indruk van deze aangebrande tweet.
4. En de NS is niet onder de indruk van deze aangebrande tweet.
5. Hornbach deelt hier en daar wat corrigerende tikken uit.
6. En de Appie neemt de Britney lyrics van Ghita wel heel letterlijk.
7. Bij deze, Jaap.
8. Is hiermee je vraag beantwoord, Richard?
9. Shirley krijgt het advies waar ze om vraagt.
10. En bij AT5 bepalen ze zelf wel wat ze online gooien.
11. En ten slotte is dit gevoel wederzijds, Gerritjan.
Over De Beste Social Media.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.
De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.
. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidMost of time I love to simple formats and this quality I have seen only a single website Play mahjongg connect online which give me complete authority to know about it deeply and lots of research matter are include here which is also good.