Overslaan en naar de inhoud gaan

11 bijdehante reacties van merken die niet op hun mond zijn gevallen

Het meest opvallende werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Als de klant koning is, wat zijn de mensen op deze webcare-afdelingen dan?  

related partner content for mobile comes here






1. KLM vraagt zich af bij wie er een schroefje los zit.





2. Bijna te makkelijk dit, maar stiekem wel vermakelijk.





3. Eduard leert dat het nooit een goed idee is om je schoonmoeder ergens bij te betrekken.
 




4. En de NS is niet onder de indruk van deze aangebrande tweet.

4. En de NS is niet onder de indruk van deze aangebrande tweet.

 





5. Hornbach deelt hier en daar wat corrigerende tikken uit.
 




6. En de Appie neemt de Britney lyrics van Ghita wel heel letterlijk.




7. Bij deze, Jaap.
 


 

 

 



8. Is hiermee je vraag beantwoord, Richard?

 





9. Shirley krijgt het advies waar ze om vraagt.




10. En bij AT5 bepalen ze zelf wel wat ze online gooien.

 





11. En ten slotte is dit gevoel wederzijds, Gerritjan.





Over De Beste Social Media.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.

De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.

. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
ankie

Most of time I love to simple formats and this quality I have seen only a single website Play mahjongg connect online which give me complete authority to know about it deeply and lots of research matter are include here which is also good.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in