Overslaan en naar de inhoud gaan

Dolle Dagen komen niet meer terug bij Blokker

Het prijsevenement is vervangen door de op=op-dagenactie.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Blokker laat Dolle Dagen voor wat ze zijn. Het prijsevenement werd vorig jaar aangekondigd als ‘de grootste actie ooit bij Blokker’, met meer dan duizend artikelen met korting.

related partner content for mobile comes here

De Dolle Dagen waren een initiatief van Robert Bohemen, die eerder marketingdirecteur van de Bijenkorf was en begonnen was als marketing- en formuledirecteur bij Blokker.

Tegen MarketingOnline zei hij destijds over de Dolle Dagen dat onderzoek aantoonde dat consumenten grote prijsacties, zoals Prijzencircus (V&D) en Drie Dwaze Dagen (Bijenkorf) misten en Blokker hierin op inspeelde. ‘Er is een kans in de markt, de klant vraagt er om, dus wij spelen hier snel op in.’

Na de actie zei Bohemen dat hij, omdat het goede dagen voor de omzet waren, de actie graag wilde laten terugkomen.

Maar na een conflict over de nieuwe koers van Blokker, vertrok Bohemen (hij is nu cmo van TomTom)

Zijn opvolger bij Blokker is ex-Picnic'er Bas Verheijen.

Bohemen vertrok eerder dit jaar bij Blokker na onenigheid over de te volgen koers. Hij werd onlangs opgevolgd door Bas Verheijen, medeoprichter van Picnic.

Blokker gaat nu liever voor de ‘op = op dagen’.

De winkelketen hield in het voorjaar voor het eerst de op = op dagenactie, en voor de tweede keer van eind september tot begin oktober. De woordvoerder meldde tegen Retailnews dat de naam en actie Blokker goed is bevallen, ‘dus voor de eenheid hebben we besloten dit voort te zetten’.

Bron: Retailnews

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in