Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Those who can’ is de nieuwe Hunky Dory, maar dan met streng deurbeleid

Freelance collectief wil zich onderscheiden door kwaliteit en selectie.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Een nieuw freelance collectief, maar dan voor een besloten gezelschap. Dat is wat ‘Those who can’ beoogt te zijn. De website is sinds maandag in de lucht. Op de lijst van aangesloten copywriters en artdirectors staan 18 namen. Het is een gereputeerd gezelschap (zie onderaan); weliswaar breed samengesteld waar het gaat om disciplines en leeftijd, maar allemaal freelance creatieven die hun sporen in het vak hebben verdiend. 

Bij het aantal van 18 leden zal het voorlopig blijven, want 'Those who can' hanteert een streng deurbeleid. De beide oprichters, copywriter André Damers en art director Joris van Elk, hechten sterk aan de kwaliteit van de freelancers die samen het collectief uitmaken.  Nieuwe leden werden serieus gebalotteerd en met het huidige aantal hebben ze het plafond bereikt. Hierin schuilt volgens Dammers ook het belangrijkste verschil met het freelancersagentschap Hunky Dory, dat in mei dit jaar ophield te bestaan.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in