Overslaan en naar de inhoud gaan

Ludo Voorn (cmo) verlaat PostNL, Stephan van den Eijnden aan roer in nieuw gecreëerde functie

PostNL voegt drie functies samen tot één nieuwe positie. Van den Eijnden wordt commercieel directeur PostNL.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Ludo Voorn (foto boven dit artikel) stapt per 1 januari aanstaande op bij PostNL. Zijn functie, waarin hij verantwoordelijk was voor alle marketing plus de sales op consumenten en de klein zakelijke markt, wordt samengevoegd met twee andere functies; sales directeur MKB en sales directeur van de groot zakelijke markt. Die positie zal worden ingevuld door Stephan van den Eijnden (linksonder op de foto). Hij is inmiddels aangesteld als commercieel directeur PostNL.

related partner content for mobile comes here

Spotta
Van den Eijnden heeft een lange staat van dienst bij PostNL. De laatste drie jaar was hij directeur van PostNL-dochter Spotta (marktleider in folderverspreiding).

Prijzen
Voorn zag zichzelf niet als de juiste persoon voor de nieuwe functie en besloot na overleg om het bedrijf te verlaten. Hij gaat met een goed gevoel weg. ‘Ik ben trots op mijn team en de vele marketingprijzen die we met PostNL hebben weten binnen te slepen.’

Top 100
Voorn werkte voor PostNL onder meer bij Reaal, Zwitserleven en Cendris. Voorn eindigde dit jaar als nummer 45 in de Top 100 Marketeers van Tijdschrift voor Marketing. Hij gaat per 1 januari op zoek naar een nieuwe uitdaging. ‘Ik ga weer op zoek naar een mooi bedrijf dat ik kan helpen met een marketingtransformatie, het opzetten van een marketingafdeling en waar ik marketingtalent kan opleiden tot marketingtoppers.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in