Overslaan en naar de inhoud gaan

Goud Uberconnected koopt Redmint, Charles Borremans stapt over

Activiteiten van Goud Ubercommerce worden geïntegreerd in het nieuwe bureau.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Social media- en merkactivatiebureau Goud Uberconnected begon in in april dit jaar onder de naam Goud Ubercommerce een eigen brand-shoppermarketingunit. De vraag van klanten naar merkactivaties was volgens Brian Hirman, managing partner Goud Uberconnected, de aanleiding om versneld te investeren door overname van de Amsterdamse brand-shoppermarketingspecialist Redmint.

related partner content for mobile comes here

Overstap
Oprichter Léon Bosch (foto rechts) blijft als managing director verbonden aan het in 2008 opgerichte bureau. De bestaande activiteiten van Goud Ubercommerce worden volledig geïntegreerd binnen Redmint. Dit houdt tevens in, dat Goud Uberconnected-partner Charles Borremans (links) de overstap naar Redmint maakt. Als strategy director gaat hij samen met Léon Bosch leiding geven aan het bureau.

Met deze overname keert Borremans definitief terug in een wereld waarin hij als mede-oprichter van Borremans & Ruseler Thematische Actiemarketing een jarenlange staat van dienst heeft opgebouwd. 'Brand-shoppermarketing zit in mijn bloed,' aldus Borremans: 'Binnen Redmint kan ik mijn ervaring en kennis van de winkelvloer nog beter ten dienste stellen van onze klanten.'

Overnamepad
Redmint telt dertien medewerkers. Het bureau werkt onder andere voor Jacobs Douwe Egberts, Koninklijke Jumbo, MediaMarkt, Tele2, TomTom en Henkell.

Goud Uberconnected is flink op het overnamepad. Een half jaar geleden werd digital agency Icemedia toegevoegd, dat eveneens onder eigen merk werd voortgezet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in