Overslaan en naar de inhoud gaan

Digitaal bureau iOnline verandert van kantoor, naam en motto

De nieuwe naam wordt Gravity.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Foto: Marco Groenendijk (managing director), Anita Blankestijn (head of operations) 

related partner content for mobile comes here

 

Bureau iOnline gaat verder als 'creative development agency' Gravity. Het bureau verhuist daarnaast naar een nieuw pand in hartje Amersfoort.

Strategische rebranding


iOnline begon in Barneveld als digitaal productiebedrijf. Zij maken digitale producten als websites en apps op basis van nieuwe trends en technieken. Volgens directeur Marco Groenendijk was het tijd voor een strategische rebranding.

iOnline begon in Barneveld als digitaal productiebedrijf. Zij maken digitale producten als websites en apps op basis van nieuwe trends en technieken. Volgens directeur Marco Groenendijk was het tijd voor een strategische rebranding.

Makkelijk is niet simpel


Groenendijk: 'We stelden ons de vraag: waar draait digitale ontwikkeling nou écht om? Mensen houden van simpel, van makkelijk. Maar makkelijk is niet simpel. Wij vereenvoudigen complexe vraagstukken en vertalen ideeën of strategieën naar oplossingen. Producten of services die relevant zijn en waarmee je een gesprek aangaat. De diensten moeten vanzelfsprekend en onmisbaar worden, net als de zwaartekracht.'

Groenendijk: 'We stelden ons de vraag: waar draait digitale ontwikkeling nou écht om? Mensen houden van simpel, van makkelijk. Maar makkelijk is niet simpel. Wij vereenvoudigen complexe vraagstukken en vertalen ideeën of strategieën naar oplossingen. Producten of services die relevant zijn en waarmee je een gesprek aangaat. De diensten moeten vanzelfsprekend en onmisbaar worden, net als de zwaartekracht.'

Zo ontstond dus de nieuwe naam (Gravity) en het motto: simplicity moves. Het bureau ontwerpt, bouwt en ontwikkelt digitale platformen. Dat doet het bedrijf voor merken, bedrijven en reclamebureaus. Een voorbeeld is een app voor Zwitsal, die ouders helpt om een naam voor hun kind te kiezen. Of Stapp.in, een app voor deelauto's.

Andere opdrachtgevers zijn onder andere Riedel (o.a. Appelsientje), CanalDigitaal, DHL, Jeugdzorg Nederland, MediaMonks en N=5.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in