Overslaan en naar de inhoud gaan

Sony en Matise lanceren winactie-campagne tijdens ADE

De campagne draagt de naam van house-duo Dimitri Vegas & Like Mike.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Sony Music en Matise lanceren deze week tijdens Amsterdam Dance Event (ADE) de Dimitri Vegas & Like Mike Ticket Chaser.

related partner content for mobile comes here

Op de campagnewebsite is een kaart van Amsterdam te zien. Hiermee kunnen gebruikers zien waar tickets zijn te vinden in de stad. Wie als eerste met telefoon op zo’n locatie is, wint kaarten voor Amsterdam Music Festival (AMF) tijdens ADE.

De campagne loopt sinds maandag, maar de kaarten worden pas vanaf vandaag verspreid. Tijdens AMF zal het Belgische houseduo, tevens broers, Dimitri Vegas & Like Mike optreden in de Johan Cruijff ArenA. Sony zal naast de reguliere kaarten VIP-kaarten verloten.

‘We zijn altijd op zoek naar nieuwe en innovatieve manieren om onze campagnes te voeren’, zegt Bart Wismans van Sony Music NL. ‘De samenwerking met Matise waarbij we op een toffe manier geolocatie gebruiken is daar een voorbeeld van.’

Maurits Meester, van Matise: ‘Omdat we een website in plaats van een app hebben ontworpen, houden we de deelnemers op de hoogte via Facebook en sms. Zo weten spelers altijd wanneer er nieuwe tickets worden vrijgegeven.’

Credits


Merk: Dimitri Vegas & Like Mike
Adverteerder: Sony Music NL
Medium: Web , mobile
Advies en concept: Matise
Productie: Maurits Meester, Roxanne van den  Aakster, Stephan Hoogland (Matise)
Copy: Sony Music NL
Strategie: Jacko van Dijke, Bart Wismans

Advies en concept: Matise


Productie: Maurits Meester, Roxanne van den  Aakster, Stephan Hoogland (Matise)
Copy: Sony Music NL
Strategie: Jacko van Dijke, Bart Wismans

Copy: Sony Music NL


Strategie: Jacko van Dijke, Bart Wismans

Strategie: Jacko van Dijke, Bart Wismans

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in