Overslaan en naar de inhoud gaan

Gratis clinic: Service Excellence Cases: Leren van de praktijk

Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de gratis clinic 'Service Excellence Cases: Leren van de praktijk' op vrijdag 3…
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Service Excellence Cases

Service Excellence is de hele organisatie rondom de klant om zo op een structurele wijze een uitzonderlijke klantbeleving te bieden. Alle aspecten van de bedrijfsvoering op het vlak van strategie, leiderschap, cultuur, processen/structuur en innovatie dragen hieraan bij. Maar hoe doen Nederlandse organisaties dit in de praktijk?

Meld je gratis aan voor deze clinic!

Praktijkcases

Aan de hand van concrete praktijkcases van Robeco Retail en Essent B-to-C die aspecten van Service Excellence belichten, gaan we leren van de praktijk. In de case van Robeco staat het na een succesvolle digitalisering van het klantcontact het weer ontwikkelen van een emotionele klantrelatie centraal. Bij Essent staat het dagelijks sturen op klantgerichtheid en -tevredenheid centraal. Je krijgt na aanmelding voor deze clinic beide cases toegestuurd. Deze voor de clinic lezen is zeker wenselijk. Tijdens de clinic ga je in kleine teams specifieke vragen en dilemma’s betreffende een van de cases uitwerken en presenteren. Door hierover met elkaar in discussie te gaan, krijg je ongetwijfeld mooie praktijkinzichten voor je eigen organisatie en praktijk.

Programma:

10 minuten: Beeckestijn welkom


30 minuten: Service Excellence, beide cases en de vragen/dilemma’s
40 minuten: werken in groepen
40 minuten: plenaire presentatie en discussie resultaten

40 minuten: werken in groepen


40 minuten: plenaire presentatie en discussie resultaten

40 minuten: plenaire presentatie en discussie resultaten

Voor wie?

Managers verantwoordelijk voor klantgerichtheid, klantbeleving (customer experience) en/of customer service.

Door wie?

Jean-Pierre Thomassen is als kerndocent verbonden aan Beeckestijn en verzorgt enkele colleges van de post-HBO opleiding Service Excellence. Eric de Haan is kerndocent van deze opleiding en samen hebben zij het boek ‘Service Excellence’ geschreven dat zowel in Nederland als in België door een jury werd beoordeeld als beste Nederlandstalig marketingboek..

Aanmelden

Kom op vrijdag 3 november 2017 naar deze nieuwe clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 09.30 uur tot 11.30 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Inloop is mogelijk vanaf 09:10 uur.

Meld je gratis aan!

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in