Overslaan en naar de inhoud gaan

Beeckestijn kennispartner Customer Experience & CRM in 1 Day

Ook dit jaar is Beeckestijn Business School weer kennispartner van het event CX&CRM in 1 Day dat wordt georganiseerd door CustomerTalk
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Dit jaarlijks terugkerend event op het gebied van klantgericht management, CRM en Customer Experience wordt gehouden op 21 september 2017 in 't Spant in Bussum.



Wil je in één dag helemaal bijgespijkerd worden over de laatste strategieën, trends en praktijkervaringen op het gebied van klantstrategie, klantrelaties en klantcontact? Dan mag je dit event niet missen! Leer van cases als Allianz, Carglass, Ouwehands dierenpark en het Alexander Monroe Ziekenhuis.

Wil je in één dag helemaal bijgespijkerd worden over de laatste strategieën, trends en praktijkervaringen op het gebied van klantstrategie, klantrelaties en klantcontact? Dan mag je dit event niet missen! Leer van cases als Allianz, Carglass, Ouwehands dierenpark en het Alexander Monroe Ziekenhuis.

Waarom mag je dit event niet missen?

  • Nationale en internationale topsprekers
  • Meer dan 20 B2C en B2B cases
  • Netwerken met meer dan 350 vakgenoten
  • Veel how-to-tips die je gelijk kunt toepassen

Programma

Klik hier voor het uitgebreide programma, informatie over sprekers en de sessies

Meld je aan en mis het niet!

Relaties van Beeckestijn Business School profiteren van €75,- korting op de toegangsprijs! Gebruik hiervoor code BBSCRM75 tijdens het aanmelden.

Praktische informatie

Datum: 21 september 2017
Locatie: 't Spant in Bussum
Tijd: 08:45 - 17:15

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in