Beeckestijn kennispartner Customer Experience & CRM in 1 Day
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Dit jaarlijks terugkerend event op het gebied van klantgericht management, CRM en Customer Experience wordt gehouden op 21 september 2017 in 't Spant in Bussum.
Wil je in één dag helemaal bijgespijkerd worden over de laatste strategieën, trends en praktijkervaringen op het gebied van klantstrategie, klantrelaties en klantcontact? Dan mag je dit event niet missen! Leer van cases als Allianz, Carglass, Ouwehands dierenpark en het Alexander Monroe Ziekenhuis.
Wil je in één dag helemaal bijgespijkerd worden over de laatste strategieën, trends en praktijkervaringen op het gebied van klantstrategie, klantrelaties en klantcontact? Dan mag je dit event niet missen! Leer van cases als Allianz, Carglass, Ouwehands dierenpark en het Alexander Monroe Ziekenhuis.
Waarom mag je dit event niet missen?
- Nationale en internationale topsprekers
- Meer dan 20 B2C en B2B cases
- Netwerken met meer dan 350 vakgenoten
- Veel how-to-tips die je gelijk kunt toepassen
Programma
Klik hier voor het uitgebreide programma, informatie over sprekers en de sessies
Meld je aan en mis het niet!
Relaties van Beeckestijn Business School profiteren van €75,- korting op de toegangsprijs! Gebruik hiervoor code BBSCRM75 tijdens het aanmelden.
Praktische informatie
Datum: 21 september 2017
Locatie: 't Spant in Bussum
Tijd: 08:45 - 17:15
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid