Beeckestijn Business School en NIMA werken samen verder aan innovatie van marketingopleidingen
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Zo verzorgt Beeckestijn al geruime tijd de opleiding Nima e-Marketing B. De afgelopen tijd is er nauw samengewerkt om de post-HBO opleiding NIMA Customer Insight Management tot stand te laten komen. Deze opleiding start voor het eerst op 27 maart a.s.
Om de kwaliteitsstandaarden te handhaven op het gebied van de opleidingen, de continuïteit en de toetsing werkt NIMA nauw samen met een aantal kwalitatief sterke opleiders. Deze opleiders zijn te herkennen aan het keurmerk NIMA Education Partner.
Directeur Beeckestijn Business School Hans Molenaar vindt dat opleiders meer met brancheverenigingen dienen samen te werken: “Wij werken al van oudsher veel samen met branche-organisaties en we zijn verheugd deze samenwerking uit te breiden met de grootste en bekendste partij op het gebied van marketingopleidingen”.
Beeckestijn gaat meer typische NIMA-opleidingen ontwikkelingen. Hans Molenaar: “We breiden onze portfolio hiermee sterk uit. Naast onze praktische post-HBO en meer strategische postdoctorale opleidingen met onderwerpen als onder meer Digital Marketing, Online Communicatie en Customer Experience Management, bieden we nu ook meer opleidingen met de gewenste NIMA-erkenningen.
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid