Overslaan en naar de inhoud gaan

Customer Journey Mapping: de inspirerende praktijkcase van de HAN

Meld je gratis aan voor deze clinic gegeven door Simone Marks van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN) en Katja van Wel van TOTE-M op…
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Hoe help je studiezoekers om de optimale studiekeuze te maken?

Deze clinic combineert de inspirerende praktijkcase van de HAN Student Journey met een inkijk in de Customer Journey Mapping methodiek van TOTE-M. 



Wellicht kan je je het nog herinneren: de zoektocht naar de juiste studie én een passend opleidingsinstituut waar jij je thuis zou voelen. Veel jongeren ervaren het kiezen van een opleiding als een heel spannende en grote, levensbepalende keuze. De één maakt lijstjes en gaat afvinken, de ander laat zich vooral leiden door de sfeer tijdens het bezoeken van open dagen. Weer een ander gaat te rade bij zijn of haar ouders want zij kennen je tenslotte het beste.  

De HAN wil jongeren stimuleren en helpen om een bewuste studiekeuze te maken. Hoe kan je hen daar als onderwijsinstelling het beste bij ondersteunen? Door het in kaart brengen van deze Student Journey en door dit aan te vliegen vanuit de blik van deze jonge doelgroep zijn inzichten naar voren gekomen die helpen om de studiezoekers nog beter te kunnen begeleiden in deze zoektocht. 

Laat je inspireren door de HAN hoe je beter in de behoeften en wensen van jouw klanten of potentiële kan voorzien én hoe je ervoor zorgt dat er daarna ook concrete verbeteringen gerealiseerd worden. 



Laat je inspireren door de HAN hoe je beter in de behoeften en wensen van jouw klanten of potentiële kan voorzien én hoe je ervoor zorgt dat er daarna ook concrete verbeteringen gerealiseerd worden. 

Laat je inspireren door de HAN hoe je beter in de behoeften en wensen van jouw klanten of potentiële kan voorzien én hoe je ervoor zorgt dat er daarna ook concrete verbeteringen gerealiseerd worden. 

Door wie?

Simone Marks is ‎senior Marketing & Communicatie Adviseur bij de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen en is verantwoordelijk voor voorlichting en werving van jongeren voor de Voltijd Bacheloropleidingen. Hiervoor was zij als Marketeer en Manager Marketing Intelligence werkzaam bij educatieve uitgeverijen ThiemeMeulenhoff en NijghVersluys. 



Katja van Wel is Senior Consultant bij TOTE-M. Vanuit TOTE-M’s missie om waardevolle ontmoetingen te creëren, ondersteunt zij opdrachtgevers zoals de HAN om een relatie met klanten (studenten) en potentiele klanten (aankomend studenten) op te bouwen en te doen bloeien. Daarnaast is Katja docente voor verschillende opleidingen op het gebied van customer experience bij Beeckestijn.

Katja van Wel is Senior Consultant bij TOTE-M. Vanuit TOTE-M’s missie om waardevolle ontmoetingen te creëren, ondersteunt zij opdrachtgevers zoals de HAN om een relatie met klanten (studenten) en potentiele klanten (aankomend studenten) op te bouwen en te doen bloeien. Daarnaast is Katja docente voor verschillende opleidingen op het gebied van customer experience bij Beeckestijn.

Aanmelden

Kom op vrijdag 23 juni 2017 naar deze nieuwe clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 13.00 – 15.00 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Inloop is mogelijk vanaf 12.40 uur. Deelname is gratis.


Meld je gratis aan.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in