Customer Journey Mapping: de inspirerende praktijkcase van de HAN
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Hoe help je studiezoekers om de optimale studiekeuze te maken?
Deze clinic combineert de inspirerende praktijkcase van de HAN Student Journey met een inkijk in de Customer Journey Mapping methodiek van TOTE-M.
Gerelateerd
Wellicht kan je je het nog herinneren: de zoektocht naar de juiste studie én een passend opleidingsinstituut waar jij je thuis zou voelen. Veel jongeren ervaren het kiezen van een opleiding als een heel spannende en grote, levensbepalende keuze. De één maakt lijstjes en gaat afvinken, de ander laat zich vooral leiden door de sfeer tijdens het bezoeken van open dagen. Weer een ander gaat te rade bij zijn of haar ouders want zij kennen je tenslotte het beste.
De HAN wil jongeren stimuleren en helpen om een bewuste studiekeuze te maken. Hoe kan je hen daar als onderwijsinstelling het beste bij ondersteunen? Door het in kaart brengen van deze Student Journey en door dit aan te vliegen vanuit de blik van deze jonge doelgroep zijn inzichten naar voren gekomen die helpen om de studiezoekers nog beter te kunnen begeleiden in deze zoektocht.
Laat je inspireren door de HAN hoe je beter in de behoeften en wensen van jouw klanten of potentiële kan voorzien én hoe je ervoor zorgt dat er daarna ook concrete verbeteringen gerealiseerd worden.
Laat je inspireren door de HAN hoe je beter in de behoeften en wensen van jouw klanten of potentiële kan voorzien én hoe je ervoor zorgt dat er daarna ook concrete verbeteringen gerealiseerd worden.
Laat je inspireren door de HAN hoe je beter in de behoeften en wensen van jouw klanten of potentiële kan voorzien én hoe je ervoor zorgt dat er daarna ook concrete verbeteringen gerealiseerd worden.
Door wie?
Simone Marks is senior Marketing & Communicatie Adviseur bij de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen en is verantwoordelijk voor voorlichting en werving van jongeren voor de Voltijd Bacheloropleidingen. Hiervoor was zij als Marketeer en Manager Marketing Intelligence werkzaam bij educatieve uitgeverijen ThiemeMeulenhoff en NijghVersluys.
Katja van Wel is Senior Consultant bij TOTE-M. Vanuit TOTE-M’s missie om waardevolle ontmoetingen te creëren, ondersteunt zij opdrachtgevers zoals de HAN om een relatie met klanten (studenten) en potentiele klanten (aankomend studenten) op te bouwen en te doen bloeien. Daarnaast is Katja docente voor verschillende opleidingen op het gebied van customer experience bij Beeckestijn.
Katja van Wel is Senior Consultant bij TOTE-M. Vanuit TOTE-M’s missie om waardevolle ontmoetingen te creëren, ondersteunt zij opdrachtgevers zoals de HAN om een relatie met klanten (studenten) en potentiele klanten (aankomend studenten) op te bouwen en te doen bloeien. Daarnaast is Katja docente voor verschillende opleidingen op het gebied van customer experience bij Beeckestijn.
Aanmelden
Kom op vrijdag 23 juni 2017 naar deze nieuwe clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 13.00 – 15.00 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Inloop is mogelijk vanaf 12.40 uur. Deelname is gratis.
Meld je gratis aan.
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid