Overslaan en naar de inhoud gaan

De klant echt centraal stellen: nieuwe opleiding rondom Customer Centricity

In september 2015 start Beeckestijn Business School met de nieuwe postdoctorale opleiding Customer Centric Strategie en Leiderschap. Een…
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze heeft dan ook als doel professionals en managers op te leiden om klantgerichtheid te realiseren binnen de eigen organisatie of bij een opdrachtgever. De postdoctorale opleiding Customer Centric belicht uiteraard de allerlaatste strategische modellen, onderzoeken en inzichten uit de praktijk.

Van customer centric-visie naar actie

Klantgericht bent u niet van de ene op de andere dag. Daarom staat een gefaseerde aanpak van het klantgerichter maken van organisaties centraal. Alle aspecten van Customer Centricity komen aan bod en u ontwikkelt tijdens de opleiding uw eigen visie, strategie en plan van aanpak. In die zin is de postdoctorale opleiding Customer Centric Strategie & Leiderschap te zien als een bedrijfskundige Customer Management & CRM opleiding met als doel een succesvolle strategie én implementatie van klantgerichtheid & klantwaarde management voor de gehele organisatie.

De ROI van klantgerichtheid

Het uiteindelijke doel van Customer Centricity is het realiseren van betere bedrijfsresultaten (ook voor overheden en non-profit). De baten zijn echter niet alleen in geld uit te drukken maar ook in kwalitatieve waarden zoals de maatschappelijke positie van een organisatie, de klant- én medewerkerstevredenheid, brand value, loyalty en ambassadeurs.

Wat is het doel van postdoctorale opleiding Customer Centric Strategie & Leiderschap?

De postdoctorale opleiding Customer Centric Strategie & Leiderschap is een strategische managementstudie waarbij de opgedane kennis uiteindelijk wordt verwerkt naar een eigen strategische visie en succesvol plan van aanpak. De deelnemer gaat gedetailleerd in op (bedrijfs)processen en technologieën hoe klantgerichtheid binnen de organisatie te optimaliseren en vertaalt de ‘customer insights’ naar winstgevende strategieën. Je kijkt kritisch naar de klantgerichte waardeproposities, maatschappelijke kaders en concurrentiepositie en leidt de verandering.

Evident is dan ook dat je veel praktische kennis opdoet van technieken, middelen en checklists voor het invoeren van een succesvol Customer Centricity programma in de organisatie. Daarom omvat de opleiding veel cases van bedrijven die al dan niet succesvol met klantgerichte strategieën zijn gaan werken, of zelfs nog midden in dit proces zitten!

Jouw resultaat na het volgen van de postdoctorale opleiding Customer Centric Strategie & Leiderschap is naast verwerving van accurate kennis en een lerend netwerk vooral ook de ontwikkeling van een eigen visie, strategie en plan van aanpak voor uw eigen organisatie (of die van een relatie). Je krijgt een coach bij de begeleiding van het opstellen daarvan. Na de opleiding zijn er veel mogelijkheden bij te blijven middels het uitgebreide alumniprogramma van Beeckestijn Business School.

Voor wie deze opleiding is bedoeld?

De opleiding is ontwikkeld voor professionals en managers (met enige jaren werkervaring) die kennis en een netwerk willen opbouwen op het gebied van klantgericht ondernemen. Klantgerichtheid is relevant voor de gehele organisatie, of uw achtergrond nu finance, marketing, CRM, IT, sales, HRM of service is. De opleiding biedt de deelnemer de meest recente kennis, praktische handvatten, concepten en achtergronden op het gebied van klantgericht ondernemen. 

Meer weten over deze opleiding?

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in