Overslaan en naar de inhoud gaan

Zelf aan de slag met customer experience

Customer experience, klantbeleving, customer journey mapping, waarde leveren voor de klant.....  Het is allemaal bekend. Ben je zelf…
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Zet de klant centraal in jouw organisatie

Customer experience, klantbeleving, customer journey mapping, waarde leveren voor de klant.....  Het is allemaal bekend. Ben je zelf actief begonnen met het toepassen van de customer experience-principes in jouw organisatie? De dagelijkse praktijk kan weerbarstig zijn.....



Start dit najaar met je eigen customer experience plan van aanpak voor jouw organisatie en zet de eerste stap. Beeckestijn Business School biedt verschillende opleidingen aan op het gebied van customer experience.

Customer Experience & Multichannel Management

Customer Experience & Multichannel Management

  • Niveau: postdoctorale opleiding
  • Duur: 4 maanden
  • Je ontdekt stapsgewijs hoe je een intentionele, gedifferentieerde en waardevolle klantbeleving kunt bieden. Altijd en overal.

Customer Experience & Journey Management

  • Niveau: post-HBO opleiding
  • Duur: 3 maanden
  • Leer tijdens deze opleiding om klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een betere klantbeleving.

Customer Journey Management

  • Verkorte opleiding van Customer Experience & Journey Management
  • Duur: 2 maanden
  • In 6 colleges leer je de essentie van customer journey management

Leer het verschil te maken ten opzichte van je concurrent want goede producten en diensten zijn inmiddels een commodity. Dat is onvoldoende om je als bedrijf mee te onderscheiden. Om aanbevelers te creëren moet je in kunnen spelen op de emotionele beleving: 'share of mind’ leidt tot 'share of wallet'.



Ook in het najaar van 2017 start Beeckestijn weer met verschillende customer experience opleidingen. Meer weten? Neem contact op met Beeckestijn Business School of volg gratis een proefcollege.

 of

volg gratis een proefcollege.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in