
Speelgoedwinkel Intertoys komt met een nieuwe commercial op tv en online. De commercial werd bedacht en gemaakt door bureau Natwerk.
Geen regels
‘De nieuwe commercial laat de belevingswereld van een kind zien’, vertelt Frank de Ruwe, creatief directeur van Natwerk. ‘En dat betekent alles door elkaar. In een kinderwereld kan Barbie in een Lego-huis wonen, met een stel knuffels erbij. Er zijn geen regels.’
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftDe commercial zit bomvol speelgoed. Om dat te bereiken werd het welbekende Intertoys speelboek binnenstebuiten gekeerd. “Geheel volgens kindertraditie maakten wij een verlanglijst. Het meest fotogenieke speelgoed mocht auditie komen doen. We werden allemaal weer even kind.’
Creditlijst
Verantwoordelijke bij de klant: Karin de Jong en Saskia Bax
Creatie: Natwerk
Productie: Woodwork Amsterdam
Stop Motion Director & Lead Animator: Cris Wiegand
Music & Sound Design: Soundcircus
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee