Nederland bovenaan in online bezoekfrequentie
Het gaat om 78,2 bezoeken per bezoeker in september 2010. Dat blijkt uit de comScore Media Metrix. De Nederlandse internetgebruiker toont ook een grote mate van betrokkenheid met een gemiddelde van 31,9 uur online per bezoeker in september 2010. Gebruikers spenderen het grootste deel van hun tijd op portals (7,2 uur), gevolgd door instant messaging (6,9 uur), sociale netwerksites (3,5 uur) en e-mail (3,1 uur).
Europese internetgebruikers van 15 jaar en ouder maakten in september 2010 gemiddeld 58,9 keer verbinding met het internet. Nederland scoorde op dit gebied het hoogst met 78,2 bezoeken per bezoeker, bijna 20 bezoeken meer per maand dan het Europese gemiddelde. Het Verenigd Koninkrijk staat op de tweede plaats met 71,3 bezoeken per bezoeker, gevolgd door Frankrijk (68,4 bezoeken per bezoeker) en Spanje (63,7 bezoeken per bezoeker).
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDe 11,9 miljoen internetgebruikers in Nederland van 6 jaar en ouder waren gemiddeld 31,9 uur online in september 2010. Webportals worden het vaakst bezocht, met een gemiddelde van 7,2 uur.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid