Overslaan en naar de inhoud gaan

Dance4life en CPNB winnaars RAB Radio Awards

De RAB Radio Awards werden gisteren uitgereikt. Dance4life won de vakjuryprijs. CPNB werd verkozen tot radio-adverteerder 2010 en won ook…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De werden gisteren uitgereikt. Dance4life won de vakjuryprijs. CPNB werd verkozen tot radio-adverteerder 2010 en won ook de publieksprijs.

related partner content for mobile comes here

Dance4life won met de radiocampagne “14 seconden feestje”. Volgens de jury 'treurt dance4life niet om de dood, maar viert juist het leven met een zeer opvallende campagne. Een bijzondere kijk en daarom een mooie winnaar.'

Het zilver ging naar KPN nummerinformatie met een serie commercials volgens het script ‘het zal je maar gebeuren’. De jury: 'Ieder script heeft een onverwachte draai met veel humor. Zo leuk kan radio zijn.'

Maandag® werd beloond met brons omdat 'zij zeer consequent bouwt aan een uniek en herkenbaar gezicht, de commercials hebben een prettig geluid, deze mensen hebben er zin in!', aldus de jury.

De winnaars ontvangen naast de glazen microfoon ook radiozendtijd: voor dance4life ter waarde van € 75.000,-, KPN € 50.000,- en Maandag® € 25.000,-.

De stichting CPNB (Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek) viel maar liefst twee keer in de prijzen, deze adverteerder werd uitgeroepen tot radio-adverteerder 2010 én mocht de publieksprijs in ontvangst nemen. Beide prijzen werden dit jaar voor het eerst uitgereikt. CPNB wint met deze twee prijzen € 150.000,- radiozendtijd.

De vakjury heeft de adverteerder unaniem uitgeroepen tot beste radio-adverteerder van het jaar, omdat 'CPNB radioreclame optimaal en consequent inzet'. Ook het Nederlandse publiek wist de commercials te waarderen want via ‘beste radiocommercial.nl’ is 6.000 keer gestemd, en CPNB was de overtuigende winnaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in