Overslaan en naar de inhoud gaan

Marieke Schouten wint Rotterdamse Communicatie Scriptieprijs

Marieke Schouten heeft de eerste Rotterdamse Communicatie Scriptieprijs gewonnen. De studente aan de Hogeschool Rotterdam studeerde af op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijs is een initiatief van (PCR), een vereniging voor communicatieprofessionals uit de regio. Met de prijs wil PCR jong talent in de spotlights zetten en laten kennismaken met het beroepsveld. De prijsuitreiking door wethouder Korrie Louwes vond maandag in de Creative Factory in Rotterdam plaats.

related partner content for mobile comes here

Alle drie de genomineerden gaven een korte presentatie over hun afstudeeronderwerp. Schouten gaf uitleg aan een model dat ze op haar stageplek bij Total Identity heeft ontwikkeld. Het model geeft communicatieprofessionals handvatten om social media in te zetten teneinde corporate stories van bedrijven te versterken. De andere genomineerden waren Sanne Spruit, die afstudeerde op een onderzoek naar de nationale cultuur in Britse en Nederlandse personeelsbladen, en Selma Tamminga, die de betrokkenheid van ondernemers bij Winkelcentrum Zuidplein onderzocht. Schouten won uiteindelijk, omdat ze een geheel nieuw model heeft bedacht, dat meteen toepasbaar is.

De scriptieprijs is een initiatief dat wordt gesteund door de gemeente, onderwijsinstellingen en de Rotterdamse communicatiebranche.

De prijs bestaat uit 1.500 euro, een week meelopen op diverse communicatieafdelingen bij Rotterdamse bedrijven en instellingen, en een jaar lang gratis lidmaatschap van PCR.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in