Marieke Schouten wint Rotterdamse Communicatie Scriptieprijs
De prijs is een initiatief van Platform Communicatie Rotterdam (PCR), een vereniging voor communicatieprofessionals uit de regio. Met de prijs wil PCR jong talent in de spotlights zetten en laten kennismaken met het beroepsveld. De prijsuitreiking door wethouder Korrie Louwes vond maandag in de Creative Factory in Rotterdam plaats.
Alle drie de genomineerden gaven een korte presentatie over hun afstudeeronderwerp. Schouten gaf uitleg aan een model dat ze op haar stageplek bij Total Identity heeft ontwikkeld. Het model geeft communicatieprofessionals handvatten om social media in te zetten teneinde corporate stories van bedrijven te versterken. De andere genomineerden waren Sanne Spruit, die afstudeerde op een onderzoek naar de nationale cultuur in Britse en Nederlandse personeelsbladen, en Selma Tamminga, die de betrokkenheid van ondernemers bij Winkelcentrum Zuidplein onderzocht. Schouten won uiteindelijk, omdat ze een geheel nieuw model heeft bedacht, dat meteen toepasbaar is.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDe scriptieprijs is een initiatief dat wordt gesteund door de gemeente, onderwijsinstellingen en de Rotterdamse communicatiebranche.
De prijs bestaat uit 1.500 euro, een week meelopen op diverse communicatieafdelingen bij Rotterdamse bedrijven en instellingen, en een jaar lang gratis lidmaatschap van PCR.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid