Overslaan en naar de inhoud gaan

Pink Ribbon start verantwoordingscampagne

In oktober, internationaal borstkankermaand, start Stichting Pink Ribbon een campagne om projecten die met de ingezamelde gelden worden…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Het hele jaar door en vooral in oktober zijn er legio fantastische initiatieven van zowel particulieren als bedrijven vanuit het hele land. Die zorgen ervoor dat er aandacht is voor borstkanker en dat er fondsen binnenkomen. Wij vinden het zaak dat we ook aan mensen uitleggen, wat er allemaal met dat geld gebeurt’, aldus Ida van Belle, directeur van Stichting Pink Ribbon.

related partner content for mobile comes here

Het centrale thema van de campagne is ‘Jij steunt, Pink Ribbon helpt’. De campagne heeft drie onderdelen: oproepen begin oktober (“Jouw steun is belangrijk!”), voorlichting over een selectie van projecten (“Pink Ribbon helpt…”) en bedanken rondom eind oktober (“Dank voor je steun!”).

Door ook projecten in beeld te brengen die gefinancierd zijn door Stichting Pink Ribbon, moet duidelijker worden wat er allemaal mogelijk gemaakt wordt met het ingezamelde geld. Denk aan een initiatief gericht op de begeleiding van jonge borstkankerpatiënten bij vraagstukken over vruchtbaarheid, een speciale opleiding voor oncoplastische chirurgie en psychosociale zorgprojecten.

In 2009 ontving Stichting Pink Ribbon maar liefst € 5,7 miljoen aan donaties, € 2,2 miljoen meer dan in 2008.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in