Pink Ribbon start verantwoordingscampagne
‘Het hele jaar door en vooral in oktober zijn er legio fantastische initiatieven van zowel particulieren als bedrijven vanuit het hele land. Die zorgen ervoor dat er aandacht is voor borstkanker en dat er fondsen binnenkomen. Wij vinden het zaak dat we ook aan mensen uitleggen, wat er allemaal met dat geld gebeurt’, aldus Ida van Belle, directeur van Stichting Pink Ribbon.
Het centrale thema van de campagne is ‘Jij steunt, Pink Ribbon helpt’. De campagne heeft drie onderdelen: oproepen begin oktober (“Jouw steun is belangrijk!”), voorlichting over een selectie van projecten (“Pink Ribbon helpt…”) en bedanken rondom eind oktober (“Dank voor je steun!”).
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDoor ook projecten in beeld te brengen die gefinancierd zijn door Stichting Pink Ribbon, moet duidelijker worden wat er allemaal mogelijk gemaakt wordt met het ingezamelde geld. Denk aan een initiatief gericht op de begeleiding van jonge borstkankerpatiënten bij vraagstukken over vruchtbaarheid, een speciale opleiding voor oncoplastische chirurgie en psychosociale zorgprojecten.
In 2009 ontving Stichting Pink Ribbon maar liefst € 5,7 miljoen aan donaties, € 2,2 miljoen meer dan in 2008.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid