Overslaan en naar de inhoud gaan

PricewaterhouseCoopers wordt PwC

PricewaterhouseCoopers wil zich sterker en moderner presenteren, dus vernieuwde het accountancykantoor de huisstijl. En dat betekent ook…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

wil zich sterker en moderner presenteren, dus vernieuwde het accountancykantoor de huisstijl. En dat betekent ook een nieuw logo.

related partner content for mobile comes here

Het logo is vereenvoudigd en bestaat nu alleen uit de initialen "PwC" in kleine letters. De volledige naam PricewaterhouseCoopers is hiermee vervangen.

Sinds de worden in de praktijk de initialen "PwC" en de volledige naam PricewaterhouseCoopers zowel binnen als buiten PwC door elkaar heen gebruikt. Door nu voor één consistent gebruik van de naam te kiezen, wordt de herkenbaarheid van PwC wereldwijd versterkt, aldus PricewaterhouseCoopers.

'PricewaterhouseCoopers' blijft overigens nog steeds de volledige juridische naam van de wereldwijde organisatie en wordt bijvoorbeeld gebruikt bij het tekenen van accountantsverklaringen.

Het nieuwe logo is ontwikkeld in overleg met de klanten, partners en medewerkers van PwC, en is volgens de bedenkers makkelijker in gebruik en beter geschikt voor digitaal en online gebruik.

Robert Swaak, voorzitter van PwC in Nederland, ziet nog meer toegevoegde waarde: 'De kern van ons nieuwe merk vormt ons streven naar het creëren van waarde voor onze klanten, onze medewerkers en de samenleving. Gesteund door ons nieuwe merk gaan we nog meer nadruk leggen op het bouwen aan relaties en het creëren van waarde. Daarmee is de aanpassing van ons merk voor ons ook meer dan alleen het even veranderen van de naam.'

De nieuwe visuele identiteit gaat 'live' op maandag 20 september, als PwC haar websites wereldwijd omzet naar de nieuwe huisstijl.

In Nederland presenteert PwC - als sponsor van Oranje- tijdens de EK-wedstrijd Nederland – Zweden de nieuwe naam. Daarna is de taak aan radiocommercials en online- en dagbladadvertenties.

Het nieuwe logo:

Het oude:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in