Supers komen met pinoffensief


De term ‘pinnen mag’ wordt vervangen en er komt een experiment met twee supermarkten waar contant geld helemaal in de ban gaat, meldt de Volkskrant. De bordjes ‘Klein bedrag pinnen mag’ worden vervangen door borden met ‘Liever pin dan contant’.
Verder gaan kassamedewerkers aan iedere klant die nog contant betaalt, vragen of ze niet de pinpas willen gebruiken. ‘Dat laatste werkt het meest efficiënt’, zegt een woordvoerder van het Centraal Bureau voor Levensmiddelen (CBL).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVan alle transacties in supermarkten wordt momenteel 51 procent met de pincode afgerekend. Dat is goed voor 70 procent van de omzet. De woordvoerder meldt dat CBL tevreden is met de huidige campagnes, 'maar we moeten een volgende stap zetten’.
Bron: de Volkskrant.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid