Overslaan en naar de inhoud gaan

Nickelodeon met campagne Slime Je Klas

De nieuwe campagne Slime Je Klas van Nickelodeon gaat vandaag van start.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kinderen kunnen tot begin oktober hun eigen klas opgeven via en een speciale hyves-pagina. De winnende klas, inclusief de leraar/lerares, wordt geslimed en beelden hiervan zijn te zien op Nickelodeon. Het slimen van bekend en onbekend, jong en oud, is wereldwijd een lange traditie in de geschiedenis van Nickelodeon.
Judith Peters, marketingmanager Nickelodeon: 'Nickelodeon slimed al jaren kids en beroemdheden, dat is onze manier om de wereld om ons heen minder serieus te maken. Niet voor niets vonden bekende artiesten als Katy Perry, Justin Timberlake en The Jonas Brothers het een eer om geslimed te worden. In deze campagne hebben we gekozen voor het slimen van een schoolklas omdat ook school nóg leuker kan zijn dan het nu is.'
De campagne van Slime Je Klas bestaat uit een commercial, online integratie op Nickelodeon.nl en Hyves, printadvertenties, redactionele aandacht in het zaterdagochtendprogramma SuperNick en in Nickelodeon Magazine. Ook wordt er in diverse grote steden in Nederland op speciale wijze aandacht gegenereerd voor deze campagne.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in