Nickelodeon met campagne Slime Je Klas
Kinderen kunnen tot begin oktober hun eigen klas opgeven via Nickelodeon.nl en een speciale hyves-pagina. De winnende klas, inclusief de leraar/lerares, wordt geslimed en beelden hiervan zijn te zien op Nickelodeon. Het slimen van bekend en onbekend, jong en oud, is wereldwijd een lange traditie in de geschiedenis van Nickelodeon.
Judith Peters, marketingmanager Nickelodeon: 'Nickelodeon slimed al jaren kids en beroemdheden, dat is onze manier om de wereld om ons heen minder serieus te maken. Niet voor niets vonden bekende artiesten als Katy Perry, Justin Timberlake en The Jonas Brothers het een eer om geslimed te worden. In deze campagne hebben we gekozen voor het slimen van een schoolklas omdat ook school nóg leuker kan zijn dan het nu is.'
De campagne van Slime Je Klas bestaat uit een commercial, online integratie op Nickelodeon.nl en Hyves, printadvertenties, redactionele aandacht in het zaterdagochtendprogramma SuperNick en in Nickelodeon Magazine. Ook wordt er in diverse grote steden in Nederland op speciale wijze aandacht gegenereerd voor deze campagne.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid