Overslaan en naar de inhoud gaan

'Das war einmal'

1989 Geen heden zonder verleden
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De mobiel is tegenwoordig een apparaat, waar je veel meer mee kunt dan alleen bellen en sms'en. Enkele jaren geleden waren veel marketeers er nog niet overtuigd dat je de mobiel ook voor marketing doeleinden kon inzetten. Dit is gelukkig snel aan het veranderen. Zeker nu het mobiel betalen ook snel van de grond gaat komen.

related partner content for mobile comes here

Hieronder kun je een Amerikaanse TV-Commercial zien van het bedrijf Centel (later overgenomen door Sprint). 20 jaar geleden kon niemand nog bedenken dat de mobiele telefoon zo'n impact op de mens zou kunnen hebben.

1999 De mobiele telefoon wordt gemeengoed
In 1999 begon de mobiele telefoon al behoorlijk normaal te worden. 5,5 miljoen Nederlanders waren reeds in bezit van een mobiele telefoon (zie video).

2009 Meer telefoons dan inwoners
In Nederland zijn er in totaal 46 miljoen mobiele telefoonnummers uitgegeven (Bron: OPTA). De grens van 21 miljoen actieve simkaarten is zelfs overscheden.

Future Phones

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in