Martinair: Interne communicatie 3.0
Vanochtend (23 september 2010) konden medewerkers van Martinair op de voorpagina van de Telegraaf lezen, dat zij vanmiddag 'te horen…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op pagina vijf van de wakkere krant volgt een uitgebreide geschiedschrijving en een interview met het echtpaar Schröder. Op de foto van het echtpaar heffen ze het glas en 'glimlachen beleefd, want ze zijn te gast op het feest van buurman Harry Mens.' Het bijschrift vervolgt: 'Maar intussen beleven Martin en Tineke Schröder een drama met hun levenswerk Martinair.'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Is hier sprake van een uitgekiende interne communicatiestrategie met maximaal bereik en impact? Een nieuwe standaard in Strategische Interne Communicatie? Of is wellicht sprake van een slip of the tongue tijdens een feestje? Erin geluisd? Wie het weet mag het zeggen. Inspirerend en innovatief is het in ieder geval wel.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid