Overslaan en naar de inhoud gaan

Martinair: Interne communicatie 3.0

Vanochtend (23 september 2010) konden medewerkers van Martinair op de voorpagina van de Telegraaf lezen, dat zij vanmiddag 'te horen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op pagina vijf van de wakkere krant volgt een uitgebreide geschiedschrijving en een interview met het echtpaar Schröder. Op de foto van het echtpaar heffen ze het glas en 'glimlachen beleefd, want ze zijn te gast op het feest van buurman Harry Mens.' Het bijschrift vervolgt: 'Maar intussen beleven Martin en Tineke Schröder een drama met hun levenswerk Martinair.'

related partner content for mobile comes here

Is hier sprake van een uitgekiende interne communicatiestrategie met maximaal bereik en impact? Een nieuwe standaard in Strategische Interne Communicatie? Of is wellicht sprake van een slip of the tongue tijdens een feestje? Erin geluisd? Wie het weet mag het zeggen. Inspirerend en innovatief is het in ieder geval wel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in