Interactieve abri KvK twittert met reizigers
In aanloop naar de Startersdag op 6 november twittert de Kamer van Koophandel (KvK) Amsterdam via een interactieve stationsabri met…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op Amsterdam Centraal Station kunnen reizigers via de abri van CBS Outdoor met ingebouwd LCD-scherm reageren op twitterberichten van de KvK, met hun mobiel. De twitterberichten verschijnen ‘live’ op perron 4 en 5. De stationsabri geeft bijvoorbeeld informatie over de gastsprekers en de presentaties.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Met dit interactieve communicatiemiddel wil de KvK ‘followers’ aantrekken, en een hogere betrokkenheid en interesse creëren voor de Startersdag. De spectacular, die nog te zien is tot 3 november, is onderdeel van de campagne ‘De Startersdag geeft overzicht’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid