
De vier zenders van RTL Nederland kwamen uit op 30,8 pct. Vorige week was dat 31,8. SBS Broadcasting had met zijn drie zenders een aandeel van 21,0 pct (+ 0,1 pct). Marktleider Nederland 1 had een aandeel van 21,6 pct (+1,2 ten opzichte van week 40), terwijl het aandeel van RTL 4 op 18,1 pct uitkwam (-0,8). SBS 6 had een marktaandeel van 12,6 (+0,7).
The Voice of Holland (RTL 4) werd weer beter bekeken dan vorige week met ruim 3 miljoen kijkers. Nederland-Zweden (SBS 6) had 2.728.000 kijkers en het NOS Journaal van gisteravond (Ned. 1) had 2.477.000 kijkers.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROSProduct Marketing Manager EMEA
Legrand AV Netherlands BVOnline Advertising Consultant (NL)
VONQBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee