Publieke zenders in week 41 op 34,5 pct
De drie publieke zenders hadden in week 41 samen een marktaandeel van 34,5 pct (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+). Vorige week was het aandeel…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De vier zenders van RTL Nederland kwamen uit op 30,8 pct. Vorige week was dat 31,8. SBS Broadcasting had met zijn drie zenders een aandeel van 21,0 pct (+ 0,1 pct). Marktleider Nederland 1 had een aandeel van 21,6 pct (+1,2 ten opzichte van week 40), terwijl het aandeel van RTL 4 op 18,1 pct uitkwam (-0,8). SBS 6 had een marktaandeel van 12,6 (+0,7).
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
The Voice of Holland (RTL 4) werd weer beter bekeken dan vorige week met ruim 3 miljoen kijkers. Nederland-Zweden (SBS 6) had 2.728.000 kijkers en het NOS Journaal van gisteravond (Ned. 1) had 2.477.000 kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid