Websites Nederland neemt men@work over


Er werkten 20 mensen bij men@work, dat zijn eigen naam behoudt. Voor de (voormalig) medewerkers van het bureau wordt een zo goed mogelijke nieuwe invulling gezocht, al zal dat niet voor iedereen lukken.
Pieter Struik, algemeen directeur van Websites Nederland. 'De overname van dit bureau is een strategische beslissing. Binnen Websites Nederland ligt de focus primair op het web en dat willen we zo houden. Met de overname van men@work winnen we flink aan slagkracht op het gebied van communicatie en creatie.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMen@work heeft klanten als Total, Rijkswaterstaat, Provincie Zeeland, Delta en Lamb Weston. 'De klanten zijn blij dat wij nu continuïteit kunnen waarborgen. Wisselen van bureau heeft nogal wat consequenties. Ook al ging men@work failliet, aan de dienstverlening heeft dit niet gelegen', zegt Struik. 'De organisatie werd slecht gemanaged en het financieel beleid was niet solide. Wij vinden het allereerst belangrijk om alle klanten weer een stabiele en veilige klantpositie te bieden. Vanuit die positie hopen wij de klantrelaties de komende maanden te intensiveren. Dit is eenvoudig omdat wij nu ook de digitale producties beter kunnen invullen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid