De Jong van Houdini naar Plus Retail
Bart de Jong (41) is per 1 oktober in dienst getreden bij Plus Retail als manager Merk en Communicatie. Hij was managing partner bij…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Jong wordt verantwoordelijk voor het merk Plus en alle marketingcommunicatie die moet bijdragen aan 'de ambitie van Plus om in 2012 de servicesupermarkt van Nederland te zijn'.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De overstap naar adverteerderzijde is een bewuste keuze, zegt De Jong. 'Het is een uitdaging om weer in de "driver’s seat" te zitten en niet als adviseur aan de zijlijn te staan, maar zelf de mouwen op te stropen.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEerdere werkgevers van De Jong zijn KSM (algemeen directeur), Ubachs Wisbrun (adjunct directeur), Intres Retail (marketing communicatie manager) en Yamaha Music Benelux (promotie manager).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid