Overslaan en naar de inhoud gaan

Hotel Maxclusive: online suite met personal assistant

Hotel Maxclusive heeft zijn digitale deuren geopend. Wie er te gast is, beschikt over een eigen virtuele suite met een levensechte…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze personal assistant helpt je als het gaat om fashion, design, kunst en andere lifestyleproducten. Hotel Maxclusive is een online service waarbij het draait om persoonlijk contact. LBi Lost Boys heeft als strategisch en creatief partner nauw samengewerkt met HotelMaxclusive in de merk- en propositieontwikkeling. Daarnaast ontwikkelde LBi Lost Boys ook een iPhone en iPad applicatie.

related partner content for mobile comes here

Wie te gast is in , begint met een kennismakingsgesprek met een van de lifestyle professionals. Tijdens dit gesprek onderzoeken ze stijlvoorkeuren en persoonlijke eigenschappen. Op basis van dit profiel gaan ze op zoek naar precies passende producten en services.

Hotel Maxclusive werkt exclusief samen met onder meer Cartier, Porsche, Moët & Chandon, Christie’s, Design Hotels, Chanel, Mykita en Bright. Maar de personal assistant staat ook stil bij dat ene kleine boetiekje in Parijs, die unieke galerie in New York of die bijzondere antiquair in Londen.

Gasten van Hotel Maxclusive krijgen desgewenst een persoonlijk bericht bij elke nieuwe vondst, maar kunnen ook altijd even inloggen in hun eigen suite van het hotel. Daar zijn de producten te zien die speciaal voor desbetreffende bezoeker zijn gevonden. Behalve kopen, kan de gast ook aangeven of de vondst ook daadwerkelijk in de smaak valt.

Jonna van den Dungen, initiatiefneemster van Hotel Maxclusive: 'Schoonheid (in de breedste zin van het woord), zuiverheid, persoonlijkheid en echtheid – dat zijn onze waarden. Dat geldt overigens ook voor de gasten. Onze gastenlijst betreft een selecte groep mensen. Dat houden we graag zo. Omdat we toegankelijk willen zijn voor mensen met dezelfde waarden en omdat het niet druk moeten worden in het hotel. Dat zou ten koste gaan de kwaliteit. Daarom houden we de lancering nu ook nog wat klein. Noem het een "soft launch".'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in