Overslaan en naar de inhoud gaan

Touch Incentive Marketing partner Grass Roots Group

Touch Incentive Marketing is een strategisch partnership aangegaan met de Grass Roots Group, een Britse performance reward organisatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het partnership stelt Grass Roots Group in staat om in de Benelux lokaal te opereren op het gebied van de verkoop en fulfilment van zijn marketingdiensten. werd in 1980 opgericht en is deels in handen van WPP. De organisatie heeft kantoren in zestien landen wereldwijd.

related partner content for mobile comes here

Dennis van den Berg, managing director van , begon zijn bedrijf in 1999 om de specialist te worden op het gebied van b-to-b incentive programma’s, voordeelprogramma’s voor medewerkers en consumentenpromoties in de Benelux. Tot de klantenkring behoren onder meer Heineken, Disney, McDonald’s, ING en Coca-Cola. Van den Berg: 'Door deze samenwerking kunnen wij nog meer marketingdiensten verlenen en inspelen op internationale briefings van buiten de Benelux.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in