Overslaan en naar de inhoud gaan

Nominaties SponsorRing bekend

De verschillende vakjury’s van de SponsorRing 2010 hebben 21 cases genomineerd in zes categorieën.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In totaal werd een recordaantal van 57 cases ingezonden. Uiteindelijk zijn 21 cases genomineerd. De vakjury’s stonden dit jaar onder voorzitterschap van Marc Scholten van Amstel (Cultuur & Entertainment), Job van Dooren van Van Dooren Advies (Kunst), Frits Hirschstein van KiKa (Maatschappij), Menno Wagenaar van MTV Networks (Media) en Bob van Oosterhout van Triple Double (Sport).

related partner content for mobile comes here

De volgende cases zijn genomineerd:

Cultuur & Entertainment
Amstel en Vrienden van Amstel, Live!
Converse en Mojo Concerts; Lowlands
ING en Stichting Sail Amsterdam; ING Pirateneiland
SEAT en Armin van Buuren; 24 uur Ibiza

Kunst
Achmea en Stichting Niet Normaal; Niet Normaal - Difference on Display
Delta en Film by the Sea / De Storm

Maatschappij
Arcadis en Un-Habitat; Arcadis Shelter
ING en Unicef; Chances for Children
Sanoma en Pink Ribbon
SCA (Edet, Libresse) en Oxfam Novib

Media
Burgers' Zoo en Drukte in de Dierentuin (SBS)
C&A en Benelux’ Next Top Model (RTL)
Curaçao Toeristen Bureau Europa en Dushi – het schatje van Curaçao (RTL)
Dr Oetker en Hieperdepiep met Dr. Oetker (Nickelodeon)
Nivea en 10 Jaar Jonger in 10 Dagen (RTL)

Sport
Aegon Nederland en de KNSB; Afscheid van het schaatsen
Essent en Schaatsen; Svenergy
KLM en KLM Open; KLM Open
Radio 538 en KNVB; Voetbal = Radio 538
Unilever en KNVB; activatie WK 2010

Innovatie
Dela en NeVoBo; World Grand Prix Volleybal
Radio 538 en KNVB; Voetbal = Radio 538

Henri van der Aat, voorzitter van de Stichting : ‘We hebben de procedure van het inzenden en jureren dit jaar weer duidelijker en transparanter proberen te maken. Daar hoorde ook een nieuwe manier van inzenden bij, waarbij ook de vakjury’s op basis van dezelfde informatie cases beter konden beoordelen en met elkaar vergelijken op creativiteit en effectiviteit. Dat er een groter aantal cases is ingezonden dan voorgaande jaren bewijst dat de SponsorRing en sponsoring als marketingcommunicatie-instrument verder aan belang heeft gewonnen.'

Op 2 december worden de winnaars bekendgemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in