Overslaan en naar de inhoud gaan

Inbound marketing of gewoon goede service?

Inbound marketing is een vorm van marketing gericht op het moment van het inbound contact... of is het verkoop… of gewoon goede…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Waar voorheen het klantcontact gecategoriseerd kon worden in marketing, sales of service, en deze disciplines vaak los van elkaar opereerden, zie je bij inkomend klantcontact dat deze samen moeten komen. Immers de klant staat centraal, onafhankelijk of hij via het service- of saleskanaal binnenkomt.

related partner content for mobile comes here

Hoe leidend de klant ook is, de bedrijfsstrategie is wel cruciaal in de opvolging en benadering van de klant. Gaat de organisatie voor excellente service, unieke producten of heeft het de ambitie om sterk te groeien? Bij deze doelstellingen horen verschillende klantbenaderingen. Kortom: welke boodschap (informatie, aanbieding) heeft op het moment van klantcontact, bij die specifieke klant, de hoogste kans om waarde toe te voegen voor de klant èn uw organisatie. Deze waarde kan uitgedrukt worden in extra verkopen of bijvoorbeeld verhoging
van de klant- en medewerkerstevredenheid. Dat is het resultaat van de gekozen inbound-marketingstrategie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in