Overslaan en naar de inhoud gaan

T-Mobile steunt verkeerscampagne

T-Mobile steunt de campagne ‘Laat je niet afleiden’ van het Ministerie van Verkeer & Waterstaat. Het gaat om bewustwording rond…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het ministerie werkt in de campagne samen met Bovag, RAI-Vereniging, ANWB, Politie en Veilig Verkeer Nederland. ‘Laat je niet afleiden’ geeft automobilisten concrete tips voor verantwoord handsfree bellen en het bedienen van navigatie.

related partner content for mobile comes here

Volgens algemeen directeur Bart Weijermars van T-Mobile is het belangrijk dat het telecombedrijf zich aan de voorlichtingscampagne verbindt. 'Bellen, navigeren en geconcentreerd autorijden gaan niet samen. Maar toch gebeurt het op grote schaal, met alle gevolgen van dien. Onbewust worden mensen afgeleid en hebben ze minder aandacht voor het verkeer. Door de campagne onder de aandacht te brengen van onze klanten, willen wij er aan bijdragen dat onze producten en diensten veilig worden gebruikt.’ Hoe T-Mobile dat gaat doen, is niet bekendgemaakt.

Meer informatie over de campagne is te vinden op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in