Overslaan en naar de inhoud gaan

Astrid van den Oetelaar naar WNF

Na tien jaar verlaat media & communications manager Astrid van den Oetelaar Procter & Gamble.Op 15 september begint Van den Oetelaar bij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ze zegt dat deze carrièrestap een bewuste keuze is, gedreven door de voldoening die zij kreeg uit de zakelijke en maatschappelijke resultaten van samenwerkingen met Unicef (Pampers) waarbij P&G vaccins weggaf en de duurzaamheidscampagne Tikkie Terug. Van den Oetelaar wil na zestien jaar werken haar kennis nu inzetten voor nuttige doelen, of zoals ze het zelf verwoordt: 'ik verheug me erop om mijn kennis en ervaring te gebruiken ten gunste van een betere balans tussen mens, dier en natuur.'

related partner content for mobile comes here

Van den Oetelaar blijf betrokken bij het bestuur van Sire en bij de jury van de SponsorRingen, maar haar werkzaamheden voor de BVA zal zij afbouwen. 'Ik moet keuzes maken. Ik verwacht dat ik vanuit het WNF weer in andere netwerken en besturen terechtkomt. Na zes jaar neem ik afscheid van de BVA. Hoogstwaarschijnlijk zal Procter iemand anders voordragen.'

Wie Van den Oetelaar bij P&G gaat opvolgen is volgens een woordvoerder van Procter & Gamble nog niet bekend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in