Overslaan en naar de inhoud gaan

Op tweets van bedrijven zit niemand te wachten

Workshopleider Jos Govaart: Op tweets van bedrijven zit niemand te wachten. Dat is net zo waar als dat het flauwekul is. Neem een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wat is het nut van een investering in PR 2.0? Een investering doen in PR 2.0 is gewoon een investering in PR. Er is alleen nogal wat veranderd aan het pr-vak. Het medialandschap is versnipperd. Traditionele media zitten in de financiële problemen. Mensen kunnen zelf nieuws maken via hun eigen kanalen. Er wordt over je merk gesproken, of je kunt dat gesprek mede mogelijk maken. Het is een misvatting om te denken dat PR 2.0 PR door sociale media is. PR 2.0 is een veel resultaatgerichtere manier van PR bedrijven.

related partner content for mobile comes here

Iedere communicatie-adviseur die zijn budget moet verantwoorden moet geïnteresseerd zijn in PR 2.0. O.E.I.? Observeer, Experimenteer, Integreer. Bedacht door Anton-Jan Thijssen. Nieuwe PR gaat uit van een pull-benadering. Het publiek heeft behoefte aan nieuws, producten, informatie en jij speelt daar als PR-adviseur handig op in. Daarvoor moet je observeren.

Wat wordt er over belangrijke thema’s gezegd, wat is mijn rol daarin, wat is de toon? Experimenteer: Je kunt observeren totdat je een ons weegt, in de praktijk zul je toch ondervinden hoe PR 2.0 eçht werkt. Wees dus niet bang om te experimenteren. PR 2.0 is geen trucje. Integreer dit daarom in je hele organisatie.

Jos Govaart geeft de workshop: Social Media en PR? OEI? binnenkort op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in